donderdag 20 september 2007

random gedicht

Al een tijd geleden sinds ik nog gepost heb op m'n blogje, blijkbaar doet al die alcohol er geen goed aan :p. Hier is althans een nieuw gedichtje van me. Vervolg op Schreeuw van Evanga komt er tegen eind van de week aan. Een nieuw deel van Gemiste Kansen is ook in de maak. Is het te donker? Te depri? Te whatever? Me doesn't care about the opinion of you puny lifeforms![yhbt] Enjoy ;-)

Het was niet meer en nooit geweest
dat die ogen zich op mij richtten
gedachten die me heimelijk blinddoekten
en enkel een glasraam in stof te zien was
een ideaal dat nooit kon zijn
hoop die een illusie bleek
lichtkrans die brak als steen
een blik langs me heen
gaand op mijn weg, gedwee.

2 opmerkingen:

Durachell zei

Misschien is het toch eens nodig dat je eens naar een CGZ gaat.
Is alles wel verwerkt in je leven?
Maar anders zouden we ook geen reden meer hebben om te schrijven hé.
Een pluim op je hoed voor dit gedicht. Een bank vooruit. Een kus van de juffrouw.

juffrouw Rachel

Kame zei

Meh, wie heeft er alles verwerkt in z'n leven? Geen pijn, geen leven schat *patpat*. Verdriet, tegenslag en miserie geven net als al de andere dingen inhoud eraan ^^.

ps: en ik heb geen hoed (meer) :( !