dinsdag 2 oktober 2007

Schreeuw van Evanga 18

Volgende deeltje weeral uit SvE. Zoals ik waarschijnlijk al eerder vermeld heb, zijn deze gedichten samen een soort "verhaal", dus de .pdf downloaden kan wel nuttig zijn om het overzicht te bewaren over de verhaallijn. Het volgende deel van Gemiste Kansen is in de maak, maar door de taak-overload die Artevelde me weer mee opzadelt zal het even duren voor die op de blog zal verschijnen :( . Volgende deel van SvE zal in een paar dagen wel verschijnen. Veel pret nog ^^


De geest in het karkas
dat voordien eens een mens was
nu vals en onbetrouwbaar
in eeuwig zelfbehoud handelend
ben ik, en toch weer niet
de verpletterende nostalgie
naar die tijd zonder zorgen
doch besef van de werkelijkheid
raakt me op een manier
het vreet, en ik verzet me
tegen de stroom van gedachten
en toch, de nieuwsgierigheid broeit

Geen opmerkingen: